ج-احسان عزیز

سلام دوست خوبم
اینم دستور فیلتر کردن یک جدول بر اساس ۳ فیلد نام فامیلی و آیدی
table1.Filtered:=true;
table1.Filter:='family='''+Dbedit1.Text+''' and name='''+Dbedit2.Text+''' and id='''+Dbedit3.Text+'''';
امیدوارم که مورد استفاده واقع بشه.
نظرات 6 + ارسال نظر
روح الله یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام بابک جان یه سوال پیش برام آمده خواهش می کنم کمکم کن من حدود یک سال و نیم است که با دلفی کار می کنم ولی الان خیلی جاها با سی شارپ کار می کنند و به نظرت آینده دلفی چطوره آیا خوب است وقت خودم را صرفش کنم
با تشکر از طرف یک دوست از کرمانشاه

سلام
جای هیچ شکی نیست که آینده دلفی بسیار روشن و امیدوار کننده است و خواهد بود.

درحال حاضر تیم توسعه گر بورلند با تشکیل تیمهای کوچکتر اما بسیار مجرب و حرفه ای رخال طی مسیر پیشرفت است و بزودی منتظر شنیدن خبرهای بسیار شگفت انگیز از طرف تیم توسعه گر بورلند باشید (دلفی ۲۰۰۹ با محیطی حرفه ای و خصوصیات بسیار جدید و منحصر بفرد)

موفق باشید

آرمین سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام.من در سایت ایران دلفی به مشکلی بر خوردم ولی نتوانستم در آنجا مطرح کنم.هنگام ثبت نام کد امنیتی یک عکس را نشان می دهد ولی متنی داخل آن نیست که ببینم و وارد کنم به همین دلیل نمی توانم ثبت نا کنم): در کامپوننت تقویم شمسی آقای خورسندی مشکلی بود که می خواستم مطرح کنم.خیلی سریع ولی چند روز است که می خواهم ثبت نام کنم ولی نمی شود.لطفا کمکم کنید کار خیلی فوری دارم.لطفا ایمیل بزنید.مشکل از کامپیوتر من است یا سایت؟ لطفا زود جواب بدین

سلام
دوست عزیز من این مساله رو چک کردم . حتی با مرورگرهایی که خیلی کم مورد علاقه دوستان است مثل اپرا و سافاری تست زدم مشکلی نداشت .

به هرحال برای گرفتن بهترین نتیجه از صفحات وب توصیه میکنیم از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.

درمورد مشکل کامپوننت آقای خورسندی فکرکنم باگ ظاهرشدن پنجره دربالای صفحه در نسخه دلفی ۲۰۰۷ است که با ایشون باگ رو رفع کردیم . به هر حال خوشحال میشیم که هرچه زورتر به جمع صمیمانه بپیوندید

موفق باشید.

احسان پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ

قیمت های شما یک صفر زیاد دارد

سلام
نظر لطف شماست.
اگه شما هم جای ما بودید و برای تهیه هر کامپوننت اینقدر زحمت میکشیدید ۱ صفر دیگه اضافه میکردید!!!!!

موفق و پیروز باشید

میثم چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام آقای احدی
من devexpress6 رو دارم ولی نمیتونم نصب کنم از autoinstaller devexpress هم استفاده کردم ولی نشد اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
DevExpress.ExpressDocking.Library.v5.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressFlowChart.Suite.v1.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressLayout.Control.v1.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressMasterView.v1.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressMemData.v1.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressNavBar.Suite.v2.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressOrgChart.Suite.v1.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressPageControl.v2.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressPivotGrid.Suite.v1.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressPrinting.System.v3.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressQuantumGrid.Suite.v6.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressQuantumTreeList.v4.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressScheduler.Suite.v3.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressSideBar.v5.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressSkins.Library.v1.34.for.Delphi.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressSpreadSheet.v1.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressVerticalGrid.Suite.v3.34.for.Delphi.BCB.Full.Source-SSG
DevExpress.ExpressWeb.Framework.v1.34.for.Delphi.Full.Source-SSG

سلام
شما برای هر کامپوننت میبایست این روش رو انجام بدید :
یه پوشه بسازید و تمام فایلهای موجود در پوشه های سورس و پکیج هر کامپوننت رو توی اون بریزید . اونوقت از توی اون پوشه کامپوننتها رو نصب کنید .

بعد از نصب هم تمامی فایلهای موجود در این پوشه رو به پوشه lib که دلفی نصب شده انتقال بدید.

موفق باشید

حافظ بگ محمدی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://computerstudents.blogfa.com

سلام آقای احدی ..امید وارم خوب باشید..راستش یه مشکل پیش اومده اگه فرصت داشتی مرا راهنمایی کنید..من می خواستم از طریق اینترنت ارتباط بین دو کامپیوتر را برقرار کنم..فکر کنم با کامپوننت سوکت میشه این کارو کرد...ولی از دستم نیومد تو شبکه تونستم ولی این کارو می خوام تو اینترنت انجام بدم..اگه میشه کمکم کنید سورس یا یه برنامه کاربردی بدید خیلی ممنون میشم..خیلی لازمه برای پروژه پایان تحصیلیم میخواستم.. من منتظر جواب شما هستم....با تشکر حافظ بگ محمدی من تو سایت شما عضو هستم ...ایمیل جدیدم=>Hafez_begmohammadi@yahoo.com

سلام
لطفا این سوالو در انجمن ایران دلفی مطرح نمایید تا دوستان و بنده شما رو راهنمایی کنیم
موفق باشید

حافظ بگ محمدی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://computerstudents.blogfa.com

سلام آقای احدی خسته نباشید-- من می خواستم اطلاعات پایگاه داده سرور و کلاینت را به هم دیگه از طریق اینترنت به هم ارسال کنم و در این بین بررسی کنه که اطلاعات تکراری نباشند... در ضمن از اس کیو ال سرور 2000 و دلفی 7 استفاده میکنم ..من در این کارم با مشکل مواجه هستم اصلاً نمی دونم چیکار کنم...چطور این کارو انجامش بدم...اگه میشه در این مشکلم مرا یاری بفرمایید...اگه یه برنامه کاربردی با این موضوع باشه خیلی به دردم می خوره...من در واقع این کار می خوام در پروژه پایان تحصیلیم انجامش بدم ..خیلی لازمه...خواهشاً کمکم کنید..ممنون ---حافظ بگ محمدی

سلام
لطفا این سوالو در انجمن ایران دلفی مطرح نمایید تا دوستان و بنده شما رو راهنمایی کنیم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد